Látogatók száma

2011. okt. 10.

HU-MORZSÁK



A királyfi vágtat a (fakó) lován, egyszer csak meglát egy szépséges királykisasszonyt, aki egy vár erkélyén áll.
Rögtön feltámad benne az érzelem, s felmegy hozzá.
 - Szépséges királylány, egyetlen vágyam van csak: légy az enyém!
 - Jaj, jaj, királyfi, tudod, az én uram, a hétfejű sárkány, ha itt talál, porrá zúz téged!
 - Semmi baj, királylány. Odaállítottam a lovamat az ablak alá, ha jön a sárkány, csak kiugrom az ablakon, és elvágtatok.
  Mennek a dolgok, ahogy kell,... egyszer csak csöngetnek. A királyfi azonnal kiveti magát az ablakon.
Királylány:
 - Ki az?
 - Jó napot kívánok! A ló vagyok. Csak szólni jöttem, hogy eleredt az eső, és beálltam az eresz alá...

*********************
A légy sétál a fiával egy kopasz ember fején és így szól:
 - Látod, fiam, amikor én még olyan kicsi voltam, mint te, akkor itt még csak egy keskeny gyalogút volt.

*********************
A kis molylepke először repül ki a szekrényből. Amikor hazaér, megkérdi tőle az anyukája:
 - Na, milyen odakint?
 - Nagyon örültek nekem, mert mindenki tapsolt.
*********************
 Az anyuka kérdezi a fiát:
 - Jössz a játszótérre?
 - Neem! Segítek apunak a leckémben.
..




OTTHONI NETES MUNKA