Látogatók száma

2011. okt. 28.

SZÓTÁR FÉRFIAKHOZ


 (Amit mondanak ...és amit gondolnak)


„Nem Találom.” Jelentése: „Hiába várom, nem hullik az ölembe, úgyhogy teljesen tanácstalan vagyok.”

„Hozzám jössz feleségül?” Jelentése: „Az összes szobatársam elköltözött, nem találom a felmosót, és a hűtő is kezd kiürülni.”


„Ez olyan férfi dolog.” Jelentése: „Nincs rá ésszerű magyarázat, és neked esélyed sincs, hogy logikusan átlásd ezt.”


„Segítsek valamit a főzésnél?” Jelentése: „Mi a francnak nincs már az asztalon? Éhen döglök...”


„Túl hosszú idő lenne, mire elmagyaráznám.” Jelentése: „Fogalmam sincs, hogyan működik.”


„El fogunk késni.” Jelentése: „Most már legalább van rá ok, hogy úgy vezessek, mint egy őrült.”


Pihenj egy kicsit, szívem, túl keményen dolgozol!” Jelentése: „Nem hallom a porszívótól a tévét.”


„Ez nagyon érdekes, drágám.” Jelentése: „Mikor fejezed már be?”


„Kicsim, nekünk nincs szükségünk tárgyakra hogy bebizonyítsuk, mennyire szeretjük egymást.” Jelentése: „Megint elfelejtettem az évfordulót.”


„Ez tényleg nagyon jó film.” Jelentése: „Puskák, kések, gyors kocsik, sok pucér nő.”


„Tudod, milyen rossz a memóriám.” Jelentése: „Emlékszem az első barátnőm címére, az összes eddigi kocsim rendszámára, az összes jelentős focimeccs eredményeire, 10 évre visszamenőleg, de megint elfelejtettem a szülinapodat.”


„Éppen rád gondoltam, és vettem neked néhány szál rózsát.” Jelentése: „Nagyon jó csaj árulta őket a sarkon, a kocsma mellett, és ráadásul tangát viselt.”


„Ne aggódj! Csak picit megvágtam magam.” Jelentése: „Levágtam valamelyik végtagomat, és inkább elvérzek, minthogy elismerjem, hogy fáj.”


„Szoktam segíteni a házimunkában.” Jelentése: "Egyszer egy piszkos törölközőt a szennyestartó mellé dobtam.”


„Ne aggódj, tudom mit csinálok!” Jelentése: „Remélem, előbb-utóbb csak rájövök, hogy is kell.”


„Tényleg, nagyon jól nézel ki ebben a ruhában!” Jelentése: „Ha még egy ruhát felpróbálsz, itt fogok éhen dögleni.”


„Vettem neked valamit.” Jelentése: „Ingyen jégkaparót osztogattak a hokimeccsen.”


„Nagyon hiányzol!” Jelentése: „Nem találom a zoknijaimat, a gyerekek éhesek, és elfogyott a WC papír.”


„Dehogy tévedtünk el! Pontosan tudom, hol vagyunk.” Jelentése: „Soha senki nem fog látni bennünket élve.”


„Megfelezzük a házimunkát.” Jelentése: „Én csinálom a koszt, te takarítasz.”


„Nekem nincs szükségem használati útmutatóra.” Jelentése: „Segítség nélkül is tökéletesen el tudom rontani.”