Látogatók száma

2011. nov. 26.

HU-MORZSÁK



Hittanból vizsgázik a diák.


 Mondja a tanár:
- Sorolja fel a 10 parancsolatot tetszés szerinti sorrendben!
- 3, 6, 1, 8, 4, 5, 9, 2, 10, 7.


*****************



A fényképészetbe betér egy matektanár:


- Szeretnék erről a filmről képeket csináltatni.
- 9x13?
- 117. Miért?


*****************


Nagy társaságban egy korosabb hölgy odamegy a híres professzorhoz, és megkérdezi tőle.


- Na és hány évesnek gondol engem, professzor úr?
- Elnézést, de én jogász vagyok nem régész.



****************



Borongós hangulatban érkezik haza a férj a vadászatról. A felesége kérdezi:
- Lőttél valamit?
- Hát persze.
- És akkor miért nem hoztad haza?
- Nem vagyunk mi kannibálok…



****************


Kívánságműsor


Paraszt bácsi telefonál a rádió kívánság műsorába:
- Halló!
- Tessék, kívánságműsor!
- Találtam egy pénztárcát, benne van 20 ezer Ft, 5000 dollár és 40 ezer euró.- Mondja a bácsika.
- Ez igen gratulálok, más nincs benne?
- De egy névjegykártya, valami Kovács. Na, ennek a Kovácsnak szeretnék küldeni egy számot!



****************



Puska


A székely kisfiú talál a bokorban egy puskát.
- Édesapám, hát mi ez?
- Ez bizony furulya, édes fiam, no add csak ide, majd én megszólaltatom!
Belefúj, eldördül a puska s fültől fülig szétreped a szája. Mire a gyerek:
- Nevessen csak édesapám, de azért én egy kicsit megijedtem!


OTTHONI NETES MUNKA