Látogatók száma

2013. máj. 23.

BÖLCSESSÉGEK

Mi felakasztjuk a kis tolvajokat
és kinevezzük a nagyokat politikai posztokra.
Aesopus, görög rabszolga és tanmesemondó


Azokat, akik túl okosak a politikai életre,a butábbak kormányzása alá helyezzük büntetésül.
Platon, görög filozófus


  A politikusok mindenütt egyformák. Ígérnek neked egy új hidat még ott is, ahol nincs folyó.
Nyikita Hruscsov, szovjet politikus



Amikor gyerek voltam, mondták nekem, hogy akárkiből   lehet elnök. 
Egyre jobban elhiszem.
Clarence Darrow - híres amerikai ügyvéd

A politikusok azok az emberek, akik ha látnak fényt az alagút túlvégén,
elmennek több alagutat venni.
John Quinton, Amerikai színész/író

A politika az a finom művészet, 
amely szavazatot szerez a szegényektől 
és kampány pénzeket a gazdagoktól,
azzal az igérettel hogy megvédi mindkettőt a másiktól.
Oscar Ameringer - "Az Amerikai Szocializmus Mark Twain-je" 
címü könyvében

Ajánlottam az ellenfeleimnek egy egyezményt:
"Ha ők abbahagyják a hazudozást rólam,
akkor én abbahagyom az igazság kimondását róluk."
Adlai Stevenson - amerikai elnökjelölt beszéde.

A politikus az a pasas, aki a te életedet feláldozza az ő országáért.
Texas Guinan - XIX sz. amerikai üzletasszony

Arra a megállapításra jutottam, hogy a politika
az túl komoly téma egyedül a politikusokra bízni.
Charles de Gaulle, Francia generalis és politikus

Ahelyett, hogy a város kulcsait
odaadjuk egy politikusnak,
jobb lenne lecserélni a zárakat.
Doug Larson ( Angol középtáv futó, aranyérmes  
a párizsi olimpián 1924-ben , 1902-1981)