Látogatók száma

2011. febr. 1.

CIKI...


- Mi az abszolút ciki?
- Amikor az interneten jelszónak beírod azt, 
hogy " farkam ", és az meg visszadobja, 
hogy a jelszó túl rövid.
**********
- Mi a közös a németjuhász kutyában és a rövidlátó nőgyógyászban?
- Mindkettőnek nedves az orra.
*********
A nászéjszakán az asszonyka vallomást tesz a férjének:
- Tudod, Pista, nekem már előtted is volt dolgom férfival.
- Nem probléma. Nekem is.
*********
Két szőke nő ül a buszon. 
Az egyik két pontot rak a párás üvegre.
- Hát azt mért tetted oda?
- Mert ezen fogok kukucskálni.
Erre a másik odaugrik és letörli.
- Nem fogsz te itt kukucskálni!
*********
Ki az abszolút bátor?
Aki hashajtót és altatót vesz be egyszerre.
********
Skót bemegy a vendéglőbe. 
Odaviszik neki az étlapot, 
majd sorra rendeli róla az ételeket egészen addig, 
amíg már nem tud többet enni. 
Ekkor hátradől és odahívja a pincért:
- Elnézést, kinek kell fizetni?
- Természetesen nekem... - feleli a pincér.
- Az jó! Már azt hittem, nekem kell! - sóhajt fel a skót.